Binnenkijken bij mij thuis na restyling.

Binnenkijken bij mij thuis.

Onlangs heb ik weer aardig wat gerestyled in huis. Dit komt voornamelijk doordat ik sinds eind november Instagram heb ontdekt @woonenzo voor wie mij nog niet volgt). Het hele gebeuren op Facebook was ik inmiddels wel een beetje beu, met name omdat er van alles voorbij komt wat helemaal niet mijn interesse heeft.



Met instagram zoek je heel gericht naar wat je interessant vindt. Hierdoor zie ik nu allemaal mooie interieurs voorbij komen, waardoor het bij mij ook telkens weer gaat prikkelen. Wat ik dan wel heb, is dat ik het graag net even anders wil. Vaak ga ik ook aan de slag en bedenk ik ter plekke bijvoorbeeld dat cirkels op de muur wel leuk zal staan. 



Op het moment dat ik aan de slag ga, weet ik dus vaak nog niet wat het gaat worden. Heerlijk vind ik dat zo bezig zijn. 
Zelf plaats ik nu ook foto's van mijn interieur, omdat ik het leuk vind anderen te inspireren die het wat lastiger vinden om een sfeervol plaatje te creëren.
We hebben een poosje de kleur: "early dew" in huis gehad (bijna alle kamers wel 1 muur in die kleur), maar ik was er ineens helemaal klaar mee. In de keuken hebben we het nog wel en dat blijft voorlopig ook zo, maar de slaapkamers hebben weer een frisse nieuwe uitstraling.



Ik ben begonnen met de muur in de achterkamer voor de helft te verven. Doordat de stoelen constant tegen de muur komen, was er een streep ontstaan. Dus het was oog hoog tijd voor een likje verf daar. Op instagram zag ik leuke inspiratiefoto's van muren die in twee kleuren waren geschilderd.


Vervolgens bij de voorkamer de muur ook maar gedaan. Omdat het daar wat donkerder is heb ik daar juist wit toegevoegd ipv donkergrijs. 
\

Op de foto hierboven zie je een draadmandje die ik gebruik als wandkastje.
Eens wat anders.... Zo heb ik op de kamer van de jongste, zie foto verder boven een oud vogelkooitje en een emmer aan de muur bevestigd.

Op de kamers van de kinderen heeft de groene kleur plaats gemaakt voor licht grijs.



De oudste wordt bijna 5 en is helemaal fan van alles wat met de politie te maken heeft. Uiteraard wordt hij zelf later ook politie-agent. Daarom heb ik er voor gekozen om wat stoere politie-elementen aan zijn kamer toe te voegen. Ook heb ik nog een leuke politie printable ontworpen, maar die wordt op dit moment gedrukt. Dus daarover later meer....






Wil je nog meer zien en spreekt mij interieur je aan? Volg mij dan op instagram. 
Link bovenaan. De # tags die ik op IG gebruik en die je kan gebruiken om soortgelijke interieurplaatjes te zien zijn; #DIY #grijstinten #stoer #industrieel #interieurinspiratie #scandinavianinterior #vtwonenbijmijthuis #binnenkijken #nordichome #nordicliving

Voor vragen of een leuke samenwerking; neem contact op via de mail; woonenzostyling@gmail.com of stuur even een berichtje op IG of FB.








Reacties

Populaire posts van deze blog

✖︎ REVIEW TIGER NOON met Tigerfix ✖︎

✖︎ LIGHTSWING ✖︎

De basiskleuren muurverf die ik in mijn interieur gebruik.