De basiskleuren muurverf die ik in mijn interieur gebruik.

DE BASISKLEUREN DIE IK IN MIJN INTERIEUR GEBRUIK



Op mijn posts op Facebook en instagram krijg ik vaak de vraag welke kleuren ik in ons interieur gebruik. Daarom hieronder een overzicht.

De lichtgrijze is:

 
Deze laat ik bij de GAMMA met eigen merk(!)mengen,vraag dan om extra dekkende muurverf eigen merk met kleurnummer 3000N beton van Histor.
Maar als je deze foto gewoon bij de verf balie laat zien, moet het goed komen. 

























De donkere kleur grijs is ook met GAMMA eigen merk gemengd en is de kleur LEI van Flexa VT wonen.  



Dan gebruik ik her en der ook nog mat zwart in mijn interieur, met name ook om accessoires mee te verven.



Dit is de kleur van Histor perfect finish en dan mat zwart.


Voor wit gebruik ik ten alle tijden; RAL 9010 . Dit geldt voor lakverf, maar ook voor muurverf. Deze hebben we voornamelijk van het merk Flexa. 

 

Alleen in de keuken hebben we dan nog een andere kleur; zacht groen.



Deze kleur heet early dew en is van Flexa.

Heb je nog vragen, dan mag je mij altijd mailen of een berichtje sturen op Instagram  of Facebook






Reacties

Populaire posts van deze blog

✖︎ REVIEW TIGER NOON met Tigerfix ✖︎

✖︎ LIGHTSWING ✖︎