✪ MUURSCHILDERING ✪

✪ ✪ ✪ M U U R S C H I L D E R I N G ✪ ✪ ✪




Inmiddels weet iedereen in mijn omgeving dat ik het heerlijk vind om creatief bezig te zijn.

Babykamer Senn in het vorige huis.

Ook op de school waar ik werk, krijg ik in het taakbeleid taken als herinrichting van de school en inrichten van de nieuwe schoolkeuken. Super leuk om op die manier mijn werk als styliste en leerkracht te kunnen combineren. 

Zo heb ik bij de ingang van onze SO afdeling een muurschildering gemaakt van een boom.


Vorige maand kreeg ik de vraag of ik wel de tekening van JIP en JANNEKE bij het verhaaltje "Siep op de kast" op een babykamer wilde schilderen.
Natuurlijk wilde ik dat! Alleen Jip en Janneke steekt wel wat nauwer dan een boom. 
Daarom heb ik gebruikt gemaakt van een projector. Om het helemaal precies uit te lijnen op de kast was nog wel een dingetje. Als ik Siep (de poes) op de kast had stond het onderste krukje halverwege de kast ipv op de grond. Daarom het plaatje zelf wat aangepast en nagetekend. 



Wil je ook zo'n muurschildering? Dat kan voor info kan je mailen naar woonenzostyling@gmail,com 
Prijzen vanaf €75,- (Jip en Janneke zoals afgebeeld en incl. mat zwarte verf)



Reacties

  1. Jeetje wat leuk die jip en janneke tekening.
    Ik hoop dat je nog veel meer leuke opdrachtjes kunt doen.
    De resultaten zijn mooi en passen goed bij het interieur.
    groeten,Pim

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

✖︎ REVIEW TIGER NOON met Tigerfix ✖︎

✖︎ LIGHTSWING ✖︎

De basiskleuren muurverf die ik in mijn interieur gebruik.