Printable alfabetposter ambulance politie brandweer




Omdat ik nergens een leuke zwart wit poster kon vinden met het thema politie ben ik zelf aan de slag gegaan. Ons zoontje Senn is er super blij mee! En ik zelf uiteraard ook!

Wil je ook zo'n leuke gepersonaliseerde naamposter van de politie? Dan kan je mij een mailtje sturen; woonenzostyling@gmail.com



Al vrij snel na het posten van deze foto op social media, kreeg ik het verzoek of ik ook niet 1 voor de ambulance kon maken. Dit heb ik gedaan en dit is hem geworden.




Voor €5,- maak ik er ook 1 voor jou. Binnenkort ook een variant met de brandweer. 
Je krijgt de poster dan per mail toegestuurd en kunt hem zelf dan afdrukken of laten afdrukken als poster of op linnen. Wat je maar wilt.


IG: woonenzo

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

✖︎ REVIEW TIGER NOON met Tigerfix ✖︎

✖︎ LIGHTSWING ✖︎

De basiskleuren muurverf die ik in mijn interieur gebruik.