Het wordt weer hoognodig tijd voor een nieuwe blog.
Er zijn een hoop nieuwe ontwikkelingen m.b.t het interieur en dat alles door mijn instagramaccount; woonenzostyling.
Zo ben ik benaderd door de krant of ik wil meewerken aan een binnenkijker. En zijn er hier thuis opnames geweest voor het programma beestengeluk van SBS6.  Waarschijnlijk wordt het deel over ons interieur in dat programma op zaterdag 16 december uitgezonden. 
Ook heb ik mijn eerste collaborate gehad. Daarom kan je eerdaags lezen op deze blog.
Momenteel druk bezig met de voorbereidingen daarvoor, dus nog even geduld. 

Ondertussen is er ook weer een leuke periode van gezelligheid aangebroken met de komst van de kerstdagen. ben je nog op zoek naar een leuk kadootje? Kijk dan eens naar de producten die ik maak.

★ K E R S T ★

Op zoek naar een leuke kadootje voor onder de boom?
Deze handgemaakte leren sleutelhangers zijn stoer, uniek en naar wens te bedrukken waardoor het een leuk persoonlijk kadootje wordt.












Prijzen:
Sleutelhanger;
links en rechts bedrukt €8,95
Alleen rechts; €7,50
Blanco; €5,50
Verzendkosten €0,78 (1 postzegel per sleutelhanger)
Handdoekclips; €7,50 per stuk en per set €14,- verzendkosten; €2,34 (3 postzegels)
Leren handgrepen en lusjes vanaf €4,50. 6 halen = 5 betalen

Voor alle producten geldt;
Boven de €25 geen verzendkosten.
Bestellen en info via PB.
Betaling met iDeal






Reacties

  1. Leer als handgreep vindt ik fantastisch. Het is zacht en het leeft. Je stoot je oer niet aan en het is functioneel. Mooi gedaan. Zelf wil ik een toepassing met leer bedenken voor onze vouwgordijnen die we op maat maken. Zo kwam ik op je blog terecht. Bedankt voor de inspiratie en veel succes. Groet, Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

✖︎ REVIEW TIGER NOON met Tigerfix ✖︎

✖︎ LIGHTSWING ✖︎

De basiskleuren muurverf die ik in mijn interieur gebruik.