✖︎ FLESJE WIJN BEZORGD ✖︎


Wijn cadeau

Afgelopen week mocht ik van “flesjewijnbezorgd” een mooie houten kist ontvangen met daarin een fles Cava.

De kist was bedrukt met een aan mij gerichte persoonlijke tekst. 

Hoe leuk is dat! 

 
 
Cadeau versturen
Eens wat anders dan een bos bloemen sturen. 
Je kan kiezen uit vele soorten door vinologen en wijnkenner samengesteld assortiment wijnen.  Voor elke portemonnee is er wel eens fles wijn. 
De wijnen gaan vanaf €16,00 (dat ben je tegenwoordig voor een bos bloemen ook al kwijt ;-) Dan is dit voor de afwisseling toch een erg origineel kado!

Het bedrukken van het kistje is gratis. Er komen alleen  nog wat verzendkosten overheen. 
In principe is er ruimte voor drie regels tekst, maar een logo erop is ook een mogelijkheid. 

Bij de kist in zit een briefje met daarop alle informatie over de desbetreffende wijn.



Als eerste kies je op de site welke wijn je wilt versturen.
Bij elke wijn staat op de site wat voor kenmerken de wijn heeft. En een geruststelling voor als je net als ik totaal geen wijnkennis hebt. Het zijn allemaal goede wijnen. 







Eigen tekst / gepersonaliseerd 
Vervolgens type je de bedrukking in de wijnkist. Terwijl je typt zie je op het scherm direct hoe het eruit komt  te zien. Ook kan je uit meerdere lettertypen kiezen. 
Wil je het nog persoonlijker maken dan kan je er ook nog (tegen een kleine betaling) een kaartje bij doen. 
Als je voor 17.oou besteld wordt het de volgende dag al bezorgd of je kiest een datum op de bezorgkalender. 

Als laatste kies je je betaalmethode en jou verrassing wordt verstuurd! 

Als je de wijn op hebt kan je de kist bewaren, zowel mijn moeder (kunnen mooi wat naaispulletjes in) als mijn zoon (die kan ik gebruiken als schatkist) wilden de kist wel hebben, maar ik ga hem mooi zelf gebruiken voor mijn handlettering stiften. 

Om zelf een te bestellen klik je hier!

Maar eerst ga ik er nog even van genieten in de kast.
En de Cava die bewaren tot 19 mei: onze eerste trouwdag!



Reacties

Populaire posts van deze blog

✖︎ REVIEW TIGER NOON met Tigerfix ✖︎

✖︎ LIGHTSWING ✖︎

De basiskleuren muurverf die ik in mijn interieur gebruik.